20140306

Workshop om #SoMe i forbindelse med Grunnlovsuka ved UiA (skizze)

Hvordan utvikle innhold i Sosiale Medier som fenger?

Onsdag 19. mars får UiA! i forbindelse med Grunnlovsuka, besøk av kunstner og SoMe-ekspert Arne Vilhelm Tellefsen. Bli med på workshopen Klikkekunst og ordets makt, 9-11.30 på UiA (rom kommer)

Klikkekunst og ordets makt 

Hvordan utvikle innhold i SoMe som fenger. Hvordan tenker den du snakker til, og hva slags drømmer skal vi lage sammen? Retorikk og målgrupper. Strategisk kreativitet og tekst/innholdsutvikling.

30 min Om klikkvinning innholdsutvikling og målgruppetenking
30 min case og innsikt #UiA2014
pause
30 min hjernestorming #uia2014
10 min seleksjon
10 min fremdrift prosjektmål og ansvarsfordeling
10 min oppsummering

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar